Sollicitatieproces

Sollicitatieproces

Wat is het tijdschema voor dit sollicitatieproces? Wie is mijn contactpersoon? Welke documenten moet ik voorbereiden voor het sollicitatieproces?

Sollicitatieproces bij SuperGarant

Het sollicitatieproces bij SuperGarant is transparant en stelt jou als kandidaat centraal. Wij begrijpen dat het vinden van de juiste baan een belangrijke stap is in jouw carrière. Wij streven ernaar om dit proces zo eenvoudig mogelijk te maken. Wij leggen je hier graag uit hoe het proces werkt, wat je kan verwachten en welke stappen je moet nemen om te solliciteren.

Stap 1
Ontdek onze vacatures
Ontdek de nieuwste vacatures op de vacature pagina. Blader door de verschillende functies en vind de functie die perfect aansluit bij jouw vaardigheden en ambities.
Stap 2
Solliciteer online
Klik op de “Ik wil solliciteren” knop bij de vacature van jouw keuze. Vul het formulier in en upload je cv en/of motivatie.
Stap 3
Screening en eerste kennismakingsgesprek
Zodra wij jouw sollicitatie hebben ontvangen, gaan we deze beoordelen. Als je profiel aansluit bij de functie nodigen we je uit voor een persoonlijke kennismaking bij ons op kantoor.
Stap 4 
Kennismakingsgesprek met het team
Het kan voorkomen dat voor bepaalde functies een tweede gesprek nodig is. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn als de functie vereist dat je nauw samenwerkt met een groot team. We vinden het dan belangrijk dat er een tweede gesprek plaatsvindt, waarin je de kans krijgt om twee collega’s te ontmoeten. Tijdens dit gesprek zullen zij je meer vertellen over de dagelijkse werkzaamheden en over het werken bij SuperGarant.
Stap 5
Besluit en aanbod
Na het afronden van de gesprekken zullen we de feedback evalueren en een beslissing nemen over een aanbod.
Stap 6
Welkom bij SuperGarant

Zodra je akkoord gaat met het aanbod, sturen wij je een welkomstmail met daarin alle documenten die nodig zijn voor je indiensttreding. We kijken ernaar uit om je welkom te heten bij SuperGarant en gaan uit van een langdurige samenwerking.